Yangiliklar

So‘ngi yangiliklar

янв.21
Deputat har bir fuqaroning murojaati yuzasidan amaliy yechim topish yo‘lida
янв.21
AHOLIGA O‘ZI VAQTIDA SIFATLI TIBBIY YORDAM KO‘RSATILISHI HOLATI DEPUTATLAR NAZORATIDA
янв.21
Mahalladagi yoshlar yetakchilari tomonidan amalga oshirilayotgan ishlar deputatlar nazoratida
янв.21
O‘zbekiston Respublikasi Davlat bayrog‘i qabul qilinganligining 34 yilligi munosabati bilan Termiz shahrida “Bayroq estafetasi” tadbiri bo‘lib o‘tdi. Tadbir “Bir Vatan, bir el, bir bayroq!” shiori ostida yurtimiz fuqarolarida milliy g‘urur, Vatanga sadoqat va birlik tuyg‘ularini yanada mustahkamlash maqsadida tashkil etildi.
янв.21
O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Senatining mahalliy Kengash deputatlari faoliyatini samarali tashkil etish maqsadida joriy yil oktabr-noyabr oylariga mo‘ljallangan media-rejasi ijrosi yuzasidan Termiz shahrining “Alpomish” mahallasida ijtimoiy himoyaga muhtoj fuqarolar bilan muloqot bo‘lib o‘tdi
янв.21
Termiz shahar “Alpomish” mahallasida nazorat-tahlil tadbiri o‘tkazildi
янв.21
Hududni rivojlantirishga qaratilgan dasturlar ijrosi hamda obodonlashtirish ishlari samarali nazoratda
янв.21
Deputat Termizda maktabgacha ta’lim sharoitlari yaxshilanishini o‘rgandi
янв.21
Deputat “Impuls” klinikasida: tibbiyotda yangi bosqich sari
янв.21
Deputat va ustozlar o‘rtasida ochiq muloqot bo‘lib o‘tdi
Hokim yordamchisi faoliyati o‘rganildi

Hokim yordamchisi faoliyati o‘rganildi

🔹O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 23-sentyabrdagi PQ-330-son qaroriga asosan kambag‘al oilalarni aniqlash, uni “Kambag‘al oilalar reyestri”ga kiritish hamda reyestrdan chiqarish bo‘yicha “Yoshlik” mahallasidagi “yettiligi” faoliyati xalq deputatlari Bo‘stonliq tumani Kengashi deputati J.Sadirov tomonidan tuman hokimining birinchi o‘rinbosari X.Abduyusupov ishtirokida o‘rganildi. 

🔹O‘rganish davomida hokim yordamchisi tomonidan reyestrga kiritilgan 12 ta oilalar bo‘yicha amalga oshirilayotgan ishlar tahlil qilindi. Aniqlangan kamchiliklarni bartaraf etish bo‘yicha tegishli vazifalar yuklatildi.

Slide 1 of 3