Жаңалықлар

Соңғы жаңалықлар

янв.21
Deputat “Mahalla yettiligi” faoliyati bilan tanishdi
янв.21
XALQ DEPUTATLARI TERMIZ SHAHAR KENGASHI
янв.21
Deputat “Mahalla yettiligi” faoliyati bilan tanishdi
янв.21
Deputat “Mahalla yettiligi” faoliyati bilan tanishdi
янв.21
Xalq deputatlari Termiz shahar Kengashi deputatlari joylarda o‘z saylovchilari bilan uchrashuvlari bo‘lib o‘tmoqda.
янв.21
XALQ DEPUTATLARI TERMIZ SHAHAR KENGASHI
янв.21
XALQ DEPUTATLARI TERMIZ SHAHAR KENGASHI
янв.21
Xalq deputatlari Termiz shahar Kengashining 12-sessiyasi bo’lib o’tdi.
янв.21
Surxondaryoda bitiruvchi yoshlar uchun biznes marafon oʻtkazildi
янв.21
O‘zbekiston va Ozarbayjon hamkorligi xalqlar manfaatiga qaratilgan yangi davrni boshlab bermoqda
Xalq deputatlari Boyovut tumani Kengashi

Boyovut tumani “Navbahor” mahallasi hududida qurilishi davom etayotgan 49- va 53-sonli umumiy o‘rta ta’lim maktablarida qurilish-ta’mirlash ishlari sust olib borilayotgani, maktablar o‘z vaqtida foydalanishga topshirilmay qolish ehtimoli mavjudligi bo‘yicha kelib tushgan murojaatlar asosida joriy yilning 6-avgust kuni mutasaddi tashkilotlar ishtirokida joyiga chiqqan holda o‘rganish ishlari olib borildi.

O‘rganishda quyidagi rahbar va mutasaddilar ishtirok etdi:

✔️Sirdaryo viloyati “Yagona buyurtmachi” xizmati bo‘limi boshlig‘i I. Juramurodov

✔️Boyovut tumani hokimi v.v.b. B. Usmonov

✔️Boyovut tumani hokimi o‘rinbosari K. Abdaliyev

✔️Qurilish pudratchi tashkilot vakillari

O‘rganish davomida qurilish jarayonining tezligini oshirish va ta’lim muassasalarini yangi 2025/2026 o‘quv yiliga tayyor holatda topshirish bo‘yicha quyidagi choralar belgilandi:

⚫️Qurilish ishlariga qo‘shimcha mehnat resurslari jalb qilinishi

⚫️Qurilish materiallari zaxirasi kengaytirilishi

⚫️Ish jarayonini uch smenada tashkil etish

👷 Shu kunning o‘zida qo‘shimcha 27 nafar malakali quruvchi ustalar ishga jalb qilinib, faoliyatni boshladi.

Bu — kecha deputat Jumavoy Rahmonqulov tomonidan bildirgan tanqidiy e’tiroz va o‘rganishlar natijasida tezkor chora ko‘rilganining yaqqol isboti bo‘ldi.

Slide 1 of 5